Alla inlägg den 27 maj 2008

Av barbamamma - 27 maj 2008 22:46

Allt är bara skit.


Det gick bra med barnen när vi var på familjekvällen på dagis.

Men annars är allt åt skogen. Jag är så less på mig själv så jag spyr. 

Av barbamamma - 27 maj 2008 15:44

Nu är jag besviken. Sambon ringde nyss och sa att han måste jobba över och inte vet när han kommer hem.  Suck jaha jag förstod det, det var för bra för att vara sant att vi skulle gå tillsammans till familjekvällen på dagis.


Fasen vad jag inte klarar av allt när barnen kommer hem efter dagis och skola, alla slänger skorna överallt i hallen, väskor, de är hungriga, högljudda och allt känns SÅ rörigt och stimmigt för mig.  Helst av allt vill jag bara springa i väg och gömma mig. 

Jag tog mig in i duschen förut, bravo mig. Men vad trött jag! 

Av barbamamma - 27 maj 2008 15:32

Klicka och rösta på mig om du vill. Tack på förhand!

Av barbamamma - 27 maj 2008 11:22

Det är familjekväll på dagis i kväll.   Som tur är så jobbar sambon dagtid i dag, annars hade jag fått gå dit själv med barnen. Det är mycket roligare att kunna gå dit allihopa.


Usch lilla sonen är så torr och han kliar sig. Vi måste beställa tid för att kolla om han inte tål mjölk. Vi har pratat länge om det men det blir ju aldrig av. Allt hänger på mig som vanligt, suckar djupt.

När vi åt pannkakor gjorda på bara mjölk för ett par dagar sedan så la han 2 raketblöjor med äckelbajs.

I går köpte jag låglaktos yougurt så det fick han till ringarna i morse och han åt. Bra då var det inte bortkastade pengar.


Nehepp om jag skulle veckoduscha jag bara måste. Jag tänkte gå in i duschen direkt efter att jag kom hem när jag hade lämnat pojkarna på dagis i morse, men så orkade jag inte.   Det är mycket jag inte orkar eller känner för.  Badrummet ser ut som fasen.


Jag borde ringt till vc i dag igen, för så här kan jag inte ha det.  Men det gjorde jag inte heller.  

I morgon är sambon hemma, då känns det som jag inte kan ringa, eller jag kan ju smyga iväg och stänga om mig.

Fasen vad svårt livet är.  Det är tungt! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards