Alla inlägg den 18 maj 2008

Av barbamamma - 18 maj 2008 23:37

Det måste ha varit en salt pizza för jag har varit törstig ända sedan vi åt.


Vi ägnade resten av kvällen åt att barnen dammsög sina rum och så möblerade vi om i dotterns rum. Vi flyttade ut datorn därifrån till hallen där de har tvn.

Dottern ska försöka sova i sitt rum i sin loftsäng.  Jag hoppas verkligen att hon sover nu när klockan är så mycket.  Sova ska jag med göra för jag är supertrött. 

Av barbamamma - 18 maj 2008 17:01

Jag vaknade till vid halv 9 då var resten av familjen vakna och uppe. Jag låg och sov från och till, till efter 10 det var skönt.

Sambon bakade lantbröd och så gjorde han en vetebrödsdag.  Jag fick ena halvan deg som jag gjorde en plåt bullar av och han gjorde en vetekrans.


Dottern är på kalas och äter bla tacos och stora sonen har en kompis här, det är full fart där uppe. 

Barnen är utklädda till spiderman, fladdermusen och de är så söta. Våra magar är fulla med vetekrans och nybakat bröd.


Jag är helt slut bara av att ha bakat lite, jag har dov huvudvärk och är så jädra trött. Jag var tvungen att sätta på en till kanna kaffe så att jag inte somnar snart.

Sambon är smart han sa att vi äter familjepizza i dag.  Det var det bästa jag har hört på hela dagen.   Hurra vi slipper tänka på att laga mat!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards