Alla inlägg den 26 maj 2008

Av barbamamma - 26 maj 2008 16:08

Hurra för mig jag har klarat av en hel dag själv med att ta hand  om barnen.

Dottern slutade halv 2, vi mötte henne för pojkarna var ute och cyklade.

Vädret har varit skapligt, vi har varit ute ett par timmar.


Just nu är det jobbigt för stora sonen beter sig störigt, så jag ska ta hand om honom nu och väcka lilla sonen.

I dag ska de nya persiennerna hämtas och sättas upp.  Sambon gör det efter jobbet.

Hua vad ska vi äta i dag? Det är den stora frågan jämt tror jag. 


Himmel vad jag längtar till i morgon då blir jag ensam hemma medan alla är i väg på sitt.  Ljuvligt ljuvligt! 

Av barbamamma - 26 maj 2008 11:03

Mors dag började bra, jag fick sovmorgon till nästan 9. Barnen kom med kaffe och hjärtsmörgåsar som de hade gjort på en bricka. De sjöng för mig så minstingen trodde nog att jag fyllde år.  Hurra hurra hurra som han sa.


Jag har fått ont i ryggen.  Jag gick omkring och kände mig så himla trött och jag ville bara vara ifred.  Bara för det tjatade dottern på mig att jag skulle följa med ut, jag vet inte varför för de klarar sig själva. Hon känner alltid på sig när jag vill vara ifred. Då slutar det alltid med att jag blir irriterad, arg och ännu mera låg. 

Jag känner mig som en fånge i mitt eget hem.


Sambon sa jamen du har ju fått ligga på soffan och läsa 1 timme.  1 timme HA jag låg och läste en kvart, det var allt.




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards