Alla inlägg den 24 maj 2008

Av barbamamma - 24 maj 2008 23:42

Nu ser jag på hur alla länder lämnar sina röster.   Det nöjer jag mig att se, annars har jag sett på Frost i kväll och såklart syndades det med chips.

Jag skickade mannen i säng, han somnade till i soffan och där får han inte sova, jag vill ha sällskap i sängen. 


I morgon är det mors dag.  Jag förväntar mig inget av barnen, men de vet vad det är för dag.  Jag sa att på mors dag då måste man vara snäll mot sin mamma hela dagen.

Jag sa till sambon att han gärna får vara med barnen i morgon, så jag får göra typ INGET, visst låter det ljuvligt.  

Av barbamamma - 24 maj 2008 20:12

Familjeutflykt brukar sambon kalla det för när vi ska iväg hela familjen någonstans, tex och handla.


I dag tyckte jag vi skulle åka till Ica Maxi för jag ville kolla efter jeans och presenter till sonen.

Det är alltid något annat än mat man hittar där, i dag köpte vi en till dvdspelare så kan barnen får upp den gamla till sin tv. Så fick barnen vattenpistoler, såpbubblor och en drake.


Vi tänkte köpa med oss mat hem, så vi körde till Max och beställde. När vi hade fått all mat och skulle åka därifrån startade inte bilen. F*N F*N F*N sabla bil.

Det blev att äta i bilen och sedan ringde han till sin syster som kom med vår gamla bil och skjutsade hem oss, sedan skjutsade han hem henne och behöll bilen.

Nu är han i väg och de ska bogsera hem bilen hit.


Barnen och jag har varit ute till nu, vi har blåst såpbubblor, cyklat, sparkat boll och tittat på en liten igelkott som sitter i busken här ute. De är så himla söta.


Minstingen somnade direkt när jag la honom, han har inte sovit i dag så det inte så konstigt.

Jag vill se på film i kväll, jag orkar inte titta på schlagerfestivalen. Är det verkligen folk som orkar titta i 3 timmar?? Räck upp en hand ni som tittar.

Jag håller tummarna för "Hero" såklart.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards