Alla inlägg under februari 2011

Av barbamamma - 28 februari 2011 10:38

I lördags var det dags för melodifestivalen.   Jag är ingen fan av det så där så att jag sitter fastklistrad i soffan hela tiden, men jag ser på det.  Eller jag menar jag hör på det.


Denna gång skämdes jag över de flesta låtar.  Jag menar har vi inga bättre låtar än det här, en tjej sjöng falskt hur kunde hon komma med dit överhuvudtaget, det fattar jag inte.       Inte för att jag kan sjunga bättre än henne, men jag sjunger inte falskt iallafall.

Linda Bengtzings låt var okej, men de andra var inget bra.


Åh jag tänker tillbaka på förrförra året när vännen och jag var i Globen och såg på genrepet inför finalen.  Det var så roligt och vilken häftig grej att sedan komma hem lagom på kvällen för att se finalen.   Petra Mede var jättebra som programledare.

     

Av barbamamma - 19 februari 2011 22:50

           

Klicka för större kort

Av barbamamma - 15 februari 2011 09:46

Smartson söker nu 1500 personer som vill provsmaka Rydbergs bearnaisås helt gratis. Jag har bla fått prova Skogaholmisar genom dem så jag vet att det fungerar!

 

http://smartsontestpilot.se/rydbergs/bli-testpilot

 

  

Av barbamamma - 11 februari 2011 23:38

Så här ser det ut hos oss efter sista snön vi har fått.

        

Av barbamamma - 9 februari 2011 20:15

Ja i helgen fick ju yngsta sonen magsjuka och feber men det var över till på söndagen. Då blev han förkyld istället.


Han har fått vara hemma från dagis och även storebror fick vara hemma i går och i dag, han var hes och hade lite ont i halsen, men i dag har han varit ute och lekt så det blir skola i morgon för honom.  

  Minstingen kom ner kl 00 i natt och klagade på ont i ett öra, så hela natten hade han ont och fick ligga brevid mig i sängen. I morse när han hostade så kräktes han och jag trodde först det berodde på slem i halsen. Men efter flera gånger så insåg jag att han har magsjuka.


 Hela dagen har han legat i över 39 i feber och har kräkts flera gånger.   Stackarn han har sån himla otur.


Det är verkligen tråkigt när barnen är sjuka, både för dem och för en annan, man blir ju strandsatt inne.


I går var det 16 år sedan morbror försvann ur våra liv, jag tänker ofta på honom.

Av barbamamma - 5 februari 2011 11:08

Yngsta sonen fick magsjuka i natt. Nu i dag har han lite feber.

Av barbamamma - 2 februari 2011 21:53

1000 testpersoner sökes för att provsmaka Ekströms kladdkaka helt gratis...självklart ställer jag upp, gör du?     Anmäl dig här:

 

http://smartsontestpilot.se/ekstroms-kladdkaka/bli-testpilot/

  

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards