Alla inlägg under januari 2012

Av barbamamma - 26 januari 2012 16:53

För 1 år sedan såg det ut så här när mamma fyllde jämna år.


   


     

Av barbamamma - 26 januari 2012 13:20

I morgon ska jag ta tåget ner till kära mamma. Jag blir där över helgen och lite längre.   Jag är smittfri i morgon så det är ingen fara.

Halsen är inte så skoj i dag, den såg aj aj ut när jag tittade efter förut. Det blir en del te och att försöka vila rösten så gott det går, inte lätt alla gånger med 3 barn  :)


Dottern är konstig i halsen, hon ser svullen ut och hade svårt att få i sig nåt ätbart och drickbart förut.  Jag ska ringa vc i morgon om det inte är bättre, då får pappa ta det läkarbesöket, för då är jag inte hemma.

Barnen ska till sin pappa i morgon och en vecka framåt.

Av barbamamma - 25 januari 2012 18:43

Fy vilken hemsk morgon jag hade.  Fick knappt luft så jag kräktes, inte kunde jag få i mig något annat än lite vatten. 38 i feber och så tjock i halsen, usch.


Pojkarna gick till skolan, de är så duktiga mina älsklingar.

Dottern blev hemma, jag ringde till vc klockan 8 och fick en tid. Sedan låg jag i sängen ända till jag skulle till vc klockan 11.

Domen blev halsfluss och kåvepenin igen i 10 dagar.

 

Av barbamamma - 24 januari 2012 10:40

Jag vaknade med ont i halsen....igen.   Nej jag orkar bara inte med det här, inte nu please gud eller vem jag nu ska be.

Jag har INTE tid med att ha ont i halsen eller något annat heller för den delen.


I dag ska lillpluttis på skolundersökning hos skolsköterskan efter skolan.  Fick reda på det typ nyss, av hans pappa.  Bra framförhållning. Not.


På fredag har jag tänkt åka tåget ner till min kära mamma och hälsa på över helgen eller lite längre.   Det blir utan barn, tråkigt för dem att inte få följa med till sin mormor, men det går inte nåt annat just nu. Läget är så.

Vi skickade grattishälsningar till henne från dem, hon fyller år i morgon.

Av barbamamma - 23 januari 2012 21:57

 

Av barbamamma - 23 januari 2012 16:02

Inte fick vi så värst mycket snö när det snöade sist. Marken är vit, men inte mer än så.

 

Av barbamamma - 23 januari 2012 15:56

Mums vad jag älskade den här vita chokladen som Marabou hade förra vintern.  

Snälla kom tillbaka vintervit du är så god :)

 

Av barbamamma - 20 januari 2012 11:41

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards