Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

ont det gör ont

Av barbamamma - 19 juni 2007 22:46

 Jag kände att det var lite konstigt stelt i knät i natt, men sedan tänkte jag inte mer på det.

Jag fick springa när jag var på stan, det spöregnade och åskade.  Nu har det onda blivit värre och värre.  Jag fattar inte vad det är eller vad jag har gjort. Är det allt spring i trappen eller har jag belastat fel eller......ja listan är lång. Ont gör det och jag ser ut som halta Lotta när jag går.  Undrar om jag kommer upp ur sängen i morgon.


Här är det stora packardagen.  Jag har hittills packat barnens kläder och mina kläder. Badkläderna ska med förstås.  Sambon får sköta sitt själv jag har nog med 4 personers alla saker.

Nu är det bara resten som ska kommas ihåg när man har barn. Tex välling, haklapp, matstolen(han äter inte en bit om han inte sitter still)regnstövlar, kuddar.

 Vi ska ner till min mamma ett par dagar. Vilken wowkänsla det är för mig att få fira midsommar där vi alltid firade när jag var barn.  Det är som att åka bakåt i tiden.

En annan grej som är häftig är att hon har ingen TV.    Hur ska det gå iiiiii barnen missar bolibompa   blir det folk av dem ändå eller?

Det ska bli skönt och det här behöver vi, åka från civilisationen till landet. 

 
 
Grodis

Grodis

22 juni 2007 10:10

Hoppas benet mår bättre igen vännen!
Hoppas också du får en jättefin midsommar!
Många kramar, Marie

http://grodis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Monica

25 juni 2007 12:32

Hej sötis!
Ja jag hade en bra och lagom midsommer hos min mamma. Vi hade tur med vädret just då, men dsedan kom regnet på kvällen, fast då var vi hemma redan.
Tyvärr har inte det onda i knät gått över. Jag vet inte vad jag har gjort, om jag kan ha belastat det fel när jag burit lillbusen(han väger ca 11 kg)
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards