Alla inlägg den 4 juni 2007

Av barbamamma - 4 juni 2007 21:51

Grattis till oss!       Det är exakt 9 år sedan vi blev tillsammans.


Det blev Siaglass två olika smaker som jag köpte hem idag. Vi har redan smakat på gräddkolaglassen och den är verkligen supergod.


Puh vilken supervarm dag vi har haft här. Ett tag hade vi exakt 24 grader både ute och inne.

Sambon ringde när de hade kommit fram dit där de ska fiska. De hade med varmt, så de skulle inte fiska förrän till kvällen.


Hur har dagen varit här då?

Jo det har varit okej, dottern var i skolan till 12. Hon hade med sig en kompis hem, hon var här till 17. De ville nästan inte skiljas åt fniss så roliga barn kan vara.

Jag var ute ett tag med minstingen innan jag fixade maten, men nä usch det var FÖR varmt och soligt för mig. Jag ville in igen, inne finns det iallafall skugga och luft.

Dagens jätteavancerade mat blev idealmakaroner och varmkorv, alla åt med stor aptit, det tycker jag om.


Nu ska jag smaka på knäckglassen tror jag, den skriker på mig från frysen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards