Alla inlägg den 25 juni 2007

Av barbamamma - 25 juni 2007 21:23

Nu sover sönerna så sött.   Jag sitter här alena och njuter av tystnaden, nåja jag hör tvättmaskinen i bakgrunden.

Vi har haft toppenväder här idag.   Jag var ute till affären det var en lagom kort promenad med mitt onda knä.  På eftermiddagen var vi ute på gården, sonen ville visa hur bra han kan göra fart själv på gungan. Gissa om han är stolt över det! 


Sambon kom inte hem innan han skulle till jobbet men vi har pratat på telefon. Han var och fixade lite hos sin pappa.    Det känns ok att sköta mig själv och bara vara med pojkarna. 

Av barbamamma - 25 juni 2007 12:10

Sambon skjutsade dottern till hennes kusiner, hon ska vara där två nätter. Såklart gallskrek sonen att han ville följa med och han var så ledsen. Jag fick avleda honom med ett bad, för han älskar att bada. Lille sonen fick med hoppa i karet, de hade så roligt.  Nu sover den minsta och stora sonen är ute och cyklar med två kompisar.

Jag passar på att blogga lite och läsa nyheter och väntar på att sambon ska komma hem så vi hinner prata innan han ska till jobbet.

 
Det är em/kväll som sambon jobbar denna vecka. Sedan är det natt i 2 veckor och sedan har han SEMESTER.  Hurra!

Han har  jobbat bara helger i 4-5 veckor nu och då varit ledig i veckorna, det har känns toppen har han tyckt.  Mer tid för familjen och mer fritid vilket passar honom bra.    Han bygger en gitarr och det går framåt, den kommer att  bli jättefin. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards