Alla inlägg den 25 april 2009

Av barbamamma - 25 april 2009 23:50

De är tagna med mobilen, jag gillar verkligen kameran, den är helt ok.

Av barbamamma - 25 april 2009 12:14

Stora sonen har haft det på gång sedan i går och då bröt det ut. En förkylning i ögat kan man kalla det kanske eftersom de andra barnen är snoriga.

I natt var hans öga helt igenkladdat och i dag har jag tvättat och baddat med kamomillte och vatten. Stackarn!   Men nu ser det bättre ut när det är tvättat, han ser dock svullen ut.


Det är en solig och skön dag. På eftermiddagen ska jag träffa en kompis och hennes son. Vi ska till parken och ta med fika. Det är perfekt för då vi kan prata och barnen leka, det finns jättemycket gungor och snurrgungor för barnen.


I natt drömde jag en mardröm, den kändes evigheterslång. Det var nåt liknande som Jason från Fredag den 13 filmerna.Usch


Jag har tänkt mycket på Brokeback Mountain med Heath Ledger. Vilken suverän film!  Så bra gjord, den är värd de oscar den fick.

Av barbamamma - 25 april 2009 01:00

Jag har köpt Brokeback Mountain för jag har hört SÅ MYCKET om den filmen men det har aldrig blivit av att se den. Så i kväll såg jag på den.  Den är underbart jättebra, så fin och så gripande. En film jag verkligen kan rekomendera andra att se om ni inte har sett den. Jag kan tänka mig att se om den i morgon igen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards