Alla inlägg den 18 april 2009

Av barbamamma - 18 april 2009 17:55

I dag tog sambon med sig pojkarna till Biltema.  Då cyklade dottern och jag till affären och hon fick köpa lördagsgodis och vi köpte hem glass.

Sedan kom jag på att hon kanske ville se filmen Mamma Mia med mig.  Jag har köpt den men ännu inte sett på den.  På bio var den KANONBRA och jag hade träningsvärk i skrattmusklerna efteråt.

Jag höll på att skratta ihjäl mig, den är ju så fantastiskt rolig och kanonbra. Dottern har inga problem med att läsa texten och följa med i handlingen men jag förklarade lite ändå.   Man blir så himla glad av att se den här filmen, jag sitter här och flinar än, hehe.

Dottern satt vid datorn förut, hon fick se ABBA på youtube.  Jag sa att Abba vann med Waterloo samma år som hennes pappa föddes och det är många år sedan.


Nu är grabbarna hemkomna från Biltema, stora sonen är hos en kompis och yngsta sonen och pappa spelar tennis ute på gården.  Dottern cyklade hem till en kompis som hon ska sova hos i natt.

Jag blev ensam här, då passar jag på att dra på datorn och kolla in cybervärlden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards