Alla inlägg den 20 november 2009

Av barbamamma - 20 november 2009 15:02

Barnen ska till farmor och farfar i kväll och de ska vara där till i morgon eftermiddag.  Det händer typ aldrig att vi har barnvakt eller att barnen sover borta, så det var jag som tyckte att det var dags.

Lägligt nog fick jag hem en Wallanderfilm i dag.  "Prästen"  Jag hoppas den är bra, jag fick även hem en annan film,en skräckis.    Kanske vi köper med oss mat hem, jag är sugen på mat från spicy hot, deras nudlar med fläsk, kyckling och nötter.  Slurp!


Gosh jag är så himla trött hela tiden, jag skulle helst av allt vilja sova och sova.  I dag har varit en hemsk tröttdag, gäsp, jag har lagt mig och somnat till flera gånger fast lillsonen har varit ledig och hemma idag.    Barnen är supertrötta varje morgon och jag får dra dem ur sängen, tänk er synen varenda morgon 3 trötta barn som man får tjata ur sängen, fniss.    Det är väl det här dumma mörkret, jag hatar hösten. Det är bara mörkt och regnar varje dag.


Jag saknar Bamse, jag tycker att han finns här, han ligger i soffan, sitter i fönstret, ligger i garderoben.  Det känns konstigt och så tomt, så tomt. Givetvis saknar jag även Tiger, de var så gulliga och mysiga. Synd att det bara var jag som tyckte det.      Älskade katter!


Bamse   Tiger  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards