Alla inlägg den 6 november 2009

Av barbamamma - 6 november 2009 08:24

Det var nyss måndag och nu är det redan fredag. Otroligt så fort veckan har gått. 

Eftersom sonen fick feber i tisdags på sin födelsedag har han varit hemma från dagis denna vecka.  Jag fick avboka besöket både på vc och psyk som jag skulle till i går. Trist men måste man så måste man.   På vc skulle jag prata om mitt ätbeteende, mitt mående och min migrän.  På psyk skulle jag träffa en läkare och stämma av, sedan ska jag åter tillbaka till vc jag är för frisk för att gå till psyk längre.

Nåja jag får ringa och be om nya tider.


I dag är det kaffe som gäller, gäsp.  Båda sönerna vaknade i natt och jag vet inte vad det var med dem, de somnade inte om. Jag gav dem varsitt glas mjölk, sedan somnade stora sonen om. Yngsta sonen kom och la sig i min säng sedan sov han gott. De små liven!


Senare dag eller framåt kvällen kommer kompisen och hennes 2 barn hit. Vi ska köpa hem pizza och äta, först blir det lite tårta. Nej jag har inte gjort tårta, hon skulle köpa med sig en tårtstubbe sa hon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards