Alla inlägg den 29 juli 2008

Av barbamamma - 29 juli 2008 23:55

Stora sonen var däckad av feber hela dagen och kvällen. Han hade runt 39 hela tiden och hade huvudvärk, sov mycket. Fy för denna värme och så feber på det, inte så nice.


Nu är marsvinen hemma igen. De har haft semester säger dottern, fniss. de har varit gräsklippare i farmor och farfars trädgård i en veckas tid. Nu är de på plats i badrummet igen. Tjocka har de blvit tycker jag. Äter och äter och bajsar och sover vilket bra liv.


Barnen fick ha lite festligt. Sambon åkte och fiskade och jag var ledsen för bion som inte blev av för oss. Då köpte jag hem bilar, haribogodis och ostbågar till barnen. De såg Gustaf 2 och åt smaskigt. Jag bar ut sjuka sonen till soffan och han åt faktiskt lite han med.

Jag såg på Morden i Midsomer där uppe på tvn. När sambon kom hem fick han lägga barnen.


Bion då, suck, jag jag får väl gå på bio själv det är bara jag som verkar intresserad.


Av barbamamma - 29 juli 2008 11:25

Stackars stora sonen har över 39 i feber. Jag låg nyss brevid honom i vår säng, han somnade och jag läste i min bok med Karin Wahlberg.


Han klagade på ont i magen i går kväll, jag sa jag trodde han var så hungrig, för vi hade inte ätit på flera timmar.


Nu på morgonen så klagade han på att han hade ont i magen och han trodde att han skulle kräkas. Jag la honom i vår säng och tog febern, han var varm som en braskamin. Först hade han 38.5 och nu 39.1


Jag tycker så synd om honom.

De andra barnen ser på Alvin och gänget där uppe på tvn.

Jag ska lägga mig brevid sonen och läsa vidare i min bok, ska bara kolla tågtider först.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards