Alla inlägg den 11 juli 2008

Av barbamamma - 11 juli 2008 22:59

I dag har det varit mycket.  Jag har packat, jag har tvättat, jag har handlat, jag har slarvat bort 200 kr.  Kanske inte så mycket pengar, men för mig är det mycket. 

Dels så blir jag frustrerad för att det dröjde flera timmar innan jag kom på var pengarna var.  Så blir jag arg för att jag har haft så djäkla mycket att göra i dag och att vi aldrig kan hjälpas åt.   Ja ja vad gör det om hundra år?    Jag ska inte gnälla mer över det. Antingen tappade jag pengarna eller så är de här hemma och kommer fram någon gång.


Jag har ont i fötterna, usch de känns som svullna. Jag har stått mest hela dagen kan bero på det eller på att det varit så fuktigt och kvavt och varmt.

Humöret ska vi inte prata om, jag tänder direkt om det är något.   Det ska bli skönt att åka iväg ett tag. 

Av barbamamma - 11 juli 2008 09:18

Jag passar på att blogga lite när barnen ser på sommerlovsmorgon på tvn.   När vi åker iväg till mamma får jag snällt klara mig utan dator(HUR SKA DET GÅ?)


Tänk vad härligt det var att se alla barn sova i samma rum i går kväll.  Först la jag minsta sonen, han somnade på max 5 minuter han var så trött. Sedan fick pappa lägga de stora busungarna.

Vad häftigt att vi har ett EGET sovrum igen. Det var länge sedan. 


I dag är det packning som gäller för hela slanten. Det är mycket som ska med när vi far i väg. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards