Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av barbamamma - 3 oktober 2008 20:46

Nu ska jag snart lägga barnen. De har lekt uppe i sina rum efter att de sett bolibompa.


Dagen har som vanligt gått fort.  

Jag var i dotterns skola och hälsade på. Dock blev det ingen engelska för den fröken var inte där, de hade omvärdering av veckan och fri läsning istället.  Jag följde med och åt det var potatis och fiskpinnar alt. fiskgrattäng i tomatsås. Till det får de själva ta grönsaker, knäckebröd och dryck, mjölk eller vatten.

Det var väldigt god mat och dottern blev glad att jag var med och åt, jag satt brevid henne.

Efter matrasten hade de matte, jag var med ett tag sedan stack jag hemåt. 

På hemvägen hämtade jag ut paketet från discshopkids. Vad superfort det kom, jag beställde därifrån i tisdags. Wow vilken snabb service.


Filmerna jag valde blev Narnia den första, Landet för länge sedan film 1 och 2, Beppes godnattstund. Allt jag betalade var 45 kr för jag vann 250 kr därifrån.

Barnen fick se på Landet för länge sedan efter att de hade badat och jag fixade maten.

Sambon har varit borta sedan 14-tiden, han fixar och grejar hos sin pappa i hans verkstad.


Nu blir det kvällssmörgås och hopp i säng för barnen.  Jag ska se en film tror jag om jag vågar se den ensam. 

Av barbamamma - 3 oktober 2008 08:25

I dag tänkte jag gå till skolan och vara med dottern ett tag. Jag är nyfiken på engelskan, så jag ska vara med bla på engelskalektionen.


Jag ska väcka sambon snart, han har fått lite sovmorgon. 

Det var kallt i morse, bara 3+.   Jag måste leta fram barnens mössor och vantar, jag har bara hittat hälften.


En vinterjacka har jag sålt den var ingen av barnen som kunde ha. Jag ska packa och posta den i dag, skönt att bli av med den. 

Nehepp nu ska jag dricka kaffe! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards