Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Virrhöna nummer ett

Av barbamamma - 18 september 2008 12:49

Fy alltså jag är så virrig så det är inte sant.


När jag hade lämnat pojkarna på dagis, så skulle jag sätta mig vid datorn för att kolla så jag hade pengar på kontot.  Jag misstänkte att pengarna inte räckte till kattlåda, presenter som jag skulle iväg och köpa i dag.

När jag kommer ner på stan börjar det bra, jag får en GRATIS cykelhjälm när jag fyllde i en kort enkät.  Det är Europeiska mobilitetsveckan och då har de olika saker varje dag.  I dag delade de ut 100 cykelhjälmar gratis.  Roligt för det visste inte jag, men jag fick en gratis iallafall.


Jag gick och tittade efter Margit Sandemoböckerna om Isfolket. Min mormor har alla böcker fram till 32 så jag tänkte köpa 33 och 34.  Det hade jag pengar till, men någon kattlåda blev det inte. Jag hade inte pengar på kontot så det räckte.

Vilken tur att jag kollade saldot så jag inte märkte det i djuraffären.


Jag tror vi får ta en sväng allihop till djuraffären när sambon kommer hem efter jobbet. Eller om vi tar det i morgon, fast då kommer barnbidraget och då vägrar han köra bil i stan.

Barnen vill säkert in i djuraffären och titta, de har inte varit där förut.


Nyduschad är jag och jag har dammsugat hela lägenheten.  Vi får med oss två dagiskompisar hem idag. Det blir skoj, vi, deras mamma alltså och jag, har pratat om att ses så länge men det har inte blivit av. Jag frågade i går om de ville komma hit efter dagis och det gick bra. 


 
 
Josse

Josse

18 september 2008 13:56

Hej! Här är det förkylt o dant men annars så är det bra :) Själva då??
Jag jobbar 87% nu så det blir lite mer lön nu :)
Usch vad det öser regn här nu...då kan man med gott samvete lägga sej i soffan o läsa bok.
Vi ska nog vänta lite med spadag när det börjar bli lite kallare ute :)
Du får ha det så bra o hälsa!
Kram

http://yosofine81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards