Alla inlägg den 29 september 2008

Av barbamamma - 29 september 2008 21:17

I dag har jag och pojkarna varit ute med deras dagiskompisar, först var vi ute på vår gård, sedan var vi med hem till dem på mellis.  Dottern kom hem lagom till vi skulle gå till dem så hon följde med dit.


När vi kom hem därifrån stoppade jag pojkarna i badet och fixade mat.

Det blev ris, fiskbullar och kokta grönsaker, det åt de med gläjde de gillar fiskbullar.

Jag åt ris, grönsaker och köttfärssås för fiskbullarna räckte inte till mig.


Äntligen har jag skrivit räkningarna så jag kan skicka in dem i morgon, jag är sent ute men det är bättre än aldrig.


Nu har jag och kissarna sett på CSI. De är så roliga att titta på och så spinner de så fort jag klappar dem.

Lilla sonen drog den en i svansen och den fräste för fullt.   Det är bra att de säger ifrån.  De är rädda för honom för de vet att han jagar dem, han kan inte låta bli fast vi säger åt honom.


I morgon hoppas jag vi hinner åka till ikea innan barnen ska hem från dagis 13.30

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards