Direktlänk till inlägg 2 september 2008

Jag som människa

Av barbamamma - 2 september 2008 09:23

Hur mår jag då?

 Ja det är det gamla vanliga, jag kämpar på med mitt ätande, mitt humör, mina svettningar.  i går blev jag arg flera gånger på dottern på kvällen för att hon inte gjorde som jag sa utan bara körde sitt "eget race".  I morse blev jag arg när hon kärvade, alltid är det något. Suck och stön.


Läkaren tyckte jag skulle höja dosen på cymbalta från 30 mg till 60 mg, det värsta är att jag svettas hemskt mycket. Jag började med den högre dosen 13 augusti och det är ett tag sedan nu.   Svettningarna borde gå över om det är biverkningar som jag har trott. 

Fasen det är så mycket att hålla reda på och som jag måste göra. Allt från att hålla ordning på när dottern har gympa och måste packa gympakläder, se till att pojkarna har extrakläder på dagis bla.


De där två marsvinen som bara sitter i sin bur och äter, bajsar och äter igen. Vilket liv, jag ville inte ha marsvin, det var sambon  och dottern. Men gör de nåt med/för marsvinen då?  Nej just det! 


Nu orkar jag inte svamla mer, måste komma på vad jag ska säga eller maila till han på af som jag ska höra av mig till senast i morgon.  Jag ska ha kommit på vad jag vill jobba med eller om jag vill utbilda mig.

Hur ska jag kunna besluta mig om det, när jag knappt står ut med mig själv?


 
 
hertiginnorn

hertiginnorn

2 september 2008 09:38

mysig blogg, kolla gärna in våran

http://hertiginnornaafgefle.blogg.se

 
Ingen bild

Susanne

2 september 2008 16:08

Hej!Känner precis igen från när grabbarna var små att det är så mycket att hålla reda på och att man blir så ilsken på dom emellanåt. Ändå skulle man ju inte för allt i världen vilja vara utan dom. Och när dom tjatade till sig dvärghamstrar - vem fick ta hand om dom? Jag förstås!
Jag har ej plockat nån svamp än, däremot har sambon. Jättegoda kantareller!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards