Direktlänk till inlägg 16 juni 2008

fick en tid i morgon

Av barbamamma - 16 juni 2008 23:00

Nu går det undan. Jag fick en kallelse till vecka 27 till psykläkaren jag träffade. Hon går på semester sedan och hon ville träffa mig innan den.

Jag fick även en tid till deras kurator i morgon klockan 11, ja det stämmer redan i morgon.  Jag kan ju inte på förmiddagen då jag är själv med barnen.  Jag ringde och lämnade återbud och efter några timmar ringde hon upp och frågade om jag kunde klockan 15 istället.  Själv klart sa jag ja. Det ska bli skönt att få komma dit redan, hon ska gå på semester sa hon.


Fy vilken jobbig dag det har varit. Jag har tyckt att barnen har hängt efter mig hela tiden vad jag än har gjort.  Det får de gärna göra, men det vore skoj om de kunde hänga efter pappa med.

Jag märker att jag inte orkar prata eller engagera mig så mycket i dem, jag drar mig undan.  Då blir det att de ser på film eller spelar på datorn om de inte sysselsätter sig själva.     Så vill inte jag att sommaren ska vara.


 
 
Gert

Gert

17 juni 2008 03:27

Hej!
Hoppas det är bra i åskvädret, den har mullrat här också idag. Nu har jag länkat till din blogg och hoppas det är okej.
Ha de bra!

http://blogg.passagen.se/muranos

 
Ingen bild

M

17 juni 2008 12:56

Hej!
Ja det är ok att du länkar till min blogg. Dock håller jag en låg profil med namn och så, jag vill kunna skriva av mig lite anonymt.
Vi fick ingen åska sen, det bara mullrade på långt håll. Trist för jag gillar åska.

Det är så roligt att se alla kort du tar, de är underbart fina. Det är fotografen som gör det, eller hur?

Ha det bra på semestern.

 
NÄstan skilda mamman

NÄstan skilda mamman

17 juni 2008 14:55

Oj, vilken resa du gör.
Jag känner igen mycket av det du skriver. Om barnen. Om hur pappan får vara ifred.
Bra att du tar hand om dig - gör saker för dig, som är viktiga.
Om vi inte har oss själva, mår bra i oss, hur kan vi vara för andra då?

Kramar !

http://nastanskildamamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards