Alla inlägg den 2 juni 2008

Av barbamamma - 2 juni 2008 21:34

Jag går och tänker att det är onsdag i morgon, men det är det ju inte alls.  Kanske det beror på att jag ska till min husläkare på onsdag och att jag vill att det ska vara i morgon.


Jag har lyckats att vara med pojkarna hela dagen ända till pappa kom hem vid 3-tiden.   Iiii vad bra jag är, jag kunde tom prata i telefon, det är inte illa. Då gick vi ut, det är bra med trådlös telefon.

Å  vi ses på fredag, det ska verkligen bli roligt. 


Jag var smart i dag, jag kom på att för att få barnen att äta, de har inte så mycket aptit när det är varmt, så köpte jag en burk fiskbullar i hummersås och en burk färdigkokt potatis.  DET kallar jag fuskmat, men gud vad smart av mig.   Vi skulle äta lasagne och barnen är inte så förtjusta i det.   När de fick sin favoriträtt så blev det mer lasagne till oss, haha

Jag skulle aldrig laga olika maträtter annars, fy nej. 


Förut när jag stod i duschen så fick jag värsta rycket och ville städa och göra fint under badkaret. Sagt och gjort jag spolade rent och snyggt.  Hua så det såg ut, städning är inte vår bästa sida. 


Av barbamamma - 2 juni 2008 12:33

Har du några sekunder över så klicka här om du vill veta mer om hur du kan få gå på gratis bio och få presentcheckar.


Gratis bio

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=1720

Av barbamamma - 2 juni 2008 12:25

Det känns som att posten blivit sämre sedan Citymail stardade här i stan.  Den vanliga posten kommer ca 13. Den andra posten kommer efter 15-16 helt lustig tid så sent.  

Nu känns det som inte vår post kommer fram och det tar mer än 2 dagar för ett brev att komma fram. Uruselt!!


Värmen sitter i, jag klagar inte, jag håller mig mest inne om jag kan.  Jag har svårt att sova om nätterna, jag vaknar och är sjöblöt av svett och håret är blött av svett. Blä. 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards