Direktlänk till inlägg 2 januari 2008

vardag igen

Av barbamamma - 2 januari 2008 21:52

Ja iallafall för sambon som började jobba kväll igen efter att ha varit ledig sedan före jul.


Barnen och jag har roat oss inne med allt möjligt.  Jag är så där barnslig av mig, det kommer jag alltid att vara, jag vill aldrig bli stor *fniss*    Barnen har åkt bil i mitt knä, mormors lilla kråka mm.    Det märks dock att det blir mycket för alla att umgås dygnet runt länge utan skola och dagis osv.


Dottern blev ledsen i dag, hon skulle ha åkt till sin kusin och sovit över, men så var kusinens bror febrig så det blev inget.   Hon blir så besviken när det inte går som planerat.  Inte kunde bästa kompisen leka heller för hon var förkyld.



Nåja vi har klarat oss genom hela dagen, med båda skrik, gråt och skratt. 



Nu sover barnen sött, jag kom nyss ner från deras rum. Jag brukar oturligt nog slumra till själv och sedan är jag pigg i ett par timmar för länge.   Bara skit på tv och sambon jobbar.  Tur för mig att man har en dator, det är så skönt att passa på att maila, läsa nyheter, babbla med folk och så förstås skriva i bloggen.


Jag säger hej till kusin J som ska  gifta sig i år.  Grattis igen, ja ja, jag vet att jag är tjatig. Det är ju så häftigt.  (Du förstår att jag inte känner så många som har gift sig va, hihi)    Det är så himla roligt att se alla kort på alla kusiner och kusinbarnen. Tack för det J!

 
 
Miriam

Miriam

2 januari 2008 22:48

Det låter som en härlig dag trots allt. Är ögonen ännu bättre nu?

Kram!

http://www.meramiriam.se

 
Ingen bild

M

2 januari 2008 22:51

Ja ögonen är bättre, de är inte röda längre. Jag ska ta dropparna i 2 dagar till. Gissa om jag längtar efter mina linser, jag trivs inte ett dugg i glasögon.
kram

 
Ingen bild

Josse

3 januari 2008 23:50

Hej! det gjorde inte så ont där faktiskt jag hade förberett mej på värre smärta...det kändes mest när han fyllde i delen närmast handen...tack! e helnöjd med den :)

Jaa jag e osså dålig på mail :)
Hon blev väldigt glad sen efter när hon fatta att det var sant *ler* Hon e nog bara glad att jag äntligen hittat den rätta o hon hoppas la osså på att bli mormor snart *ler* o det kanske hon inte behöver vänta länge på för både Andreas o jag vill ha barn nu :)

Låter som ni haft en rolig dag du o barnen förutom lite gråt :)
Tack för att du skriver om mej i din blogg kul att du tycker det e kul att jag ska gifta mej :) TACK! När ska ni gifta er då??? ;)
Såg du kortet där alla mina brorsbarn/dina kusinbarn sitter samlade i soffan?! kan säga att det tog lång tid innan vi fick dem sätta sej där o sen att alla kolla något sådär in i kameran för allas blickar var på Sanna som var mindre glad över att bli fotograferad :)

Har varit på bio nu i Karlskrona...såg Guldkompassen...den var bra! Imorron tänkte vi se Alien vs Predator...mkt film nu på sistone..hehe..

Ska gå o nanna kudden nu..natti natti

Kram//Kusinen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards