Alla inlägg den 15 januari 2008

Av barbamamma - 15 januari 2008 10:23

Jag budade på tradera på en bok i kalla kårar serien, jag har de flesta böckerna, men inte alla.  Jag budade och vann även två st varningböcker.

Snabbt som bara den fick jag hem böckerna redan i går och nu ska här läsas.   Är jag ensam om att tycka om kalla kårar och varningböcker?


Aj aj jag börjar få mensmagont, usch jag hatar det, samma visa varje månad, varför kan inte killar få ha ont så kan jag dela med mig till sambon. Det skulle vara jättebra ju. 


Det har varit full fart här, helgen rasade förbi i turbofart som vanligt. Övernattning av dotterns kompis i fredags, vi sålde de 2 marsvinen igår, de gick inte att ha ihop med det lilla marsvinet. Tanken var att vi bara skulel ha en bur, men nu har vi haft två stora burar.  Det går inte, det är så mycket jobb med att byta spån och städa.

Det var nog jag som hade lite brått med att skaffa nya marsvin så jag inte tänkte på åldersskillnaden.  Den lilla är 4 månader och de nya var 1 och 3 år, det gick inte så bra. 



Jag är glad att pojkarna är på dagis och dottern är i skolan för nu ska jag ta igen mig i soffan med mina nya böcker.    *mys mys* 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards