Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av barbamamma - 18 augusti 2007 23:33

Jaha nu har vi slösat en och en halv timme på en riktig B-film.  Frostbiten hette den och var svensk. Varning för den var dålig.


Greve Dracula går på tv 4 just nu ser jag, vi har tvn på i bakgrunden. Nu ska jag surfa runt lite, jag måste ju kolla hotmailen och se hur det går för mina auktioner på tradera. Det är suveränt att sälja av med kläder som jag stör mig på. Varje gång hallgarderoben öppnas så flyger det ut något, gah.


Nu börjar vardagen närma sig och även hösten.  I morgon börjar sambon jobba efter sina 5 veckors semster.  Han jobbar natt första veckan.  

På måndag börjar vår älskade dotter i ettan.  Lilla pluttan vad hon börjar bli stor.  Hur fort går inte tiden egentligen?  Det gäller att ta tillvara på alla stunder med barnen för småbarnsåren går så fort.

Om några veckar börjar pojkarna på dagis, det känns lite nervigt för mig. Jag vill inte lämna bort mina barn, jag vill hellre vara med dem hela tiden.


Tänk om man kunde få betalt för att vara hemma med sina barn då skulle jag vilja vara hemma med dem till de ska börja sexårs. 

Av barbamamma - 18 augusti 2007 21:33

Vi har varit utan både telefon och internet sedan igår. Det har gått bra ändå, vi är inte helt sysslolösa med 3 vilda barn runt omkring mig, men lite irriterade blev vi dock. Telefon är bra att ha om det händer något, tur att vi har mobiler.


Nu ska vi se på film, en läskig film blir det, så det är bäst jag tar en kudde jag kan gömma mig bakom.

Ha en härlig kväll ni som läser här.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards