Direktlänk till inlägg 21 april 2007

vikten

Av barbamamma - 21 april 2007 12:17

Katastrofalt är det, jag vägde mig i morse, jag vill inte ens säga vad vågen visade, men jag säger bara hjälp nu får det vara nog!!


Jag måste få hjälp med mina ätstörningar, undrar om jag ska prata med kuratorn om det. Jag ska dit första gången på måndag. Jag kan inte hålla på så här då går jag under. Jag äter choklad som jag äter upp själv, jag brukar äta upp barnens lördagsgodis. Barnen fick 2 påsar påskgodis, det åt jag upp. Hoppas de har glömt bort godiset så jag slipper erkänner vad jag har gjort. På coop idag sa sambon att vi har glass hemma, men då fick jag erkänna att det har vi inte, han bara suckade och gick.

 
 
Grodis

Grodis

22 april 2007 20:08

Vännen.. låter inget vidare det där. Jag tycker absolut du ska ta upp detta med din kurator och kanske h*n kan hjälpa dig att få hjälp? *hoppas* Äter du för att du inte mår bra? Tänker du på att du stoppar det i munnen? Ibland är det ju så att man inte ens är medveten om det, men det verkar du vara? Jag vet så väl hur det är, för jag har varit där själv. Det finns hjälp att få! Tveka inte att ta upp det med din kurator till att börja med så ska jag peppa och stötta dig så gott jag kan på mitt sätt! Stoooor kram!

http://grodis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M

24 april 2007 15:06

Tack för dina snälla ord. Jag hann prata lite i går om hur jag äter när jag var hos kuratorn. Hon ville jag ska försöka tänka på hur jag jag när när jag äter och vad jag känner då jag äter.

Jo jag tänker på att jag stoppar det i munnen, jag är så väl medveten om det. Ändå begriper jag inte varför jag inte bara kan låta bli att köpa hem skiten.
Tack för du finns, kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards