Alla inlägg den 16 april 2007

Av barbamamma - 16 april 2007 22:24

Dagen har varit varm och härlig. Jag och barnen var ute en sväng på gården på eftermiddagen, jag tog fram fotbollarna.

Usch jag vet inte vad det var med barnen, de var så retsamma mot varann.  Vi hade tänkt åka iväg, men jag sa att jag orkar inte med att åka någonstans med barnen.  Så har jag fått ont i örat, jag vet inte var det kommer ifrån, jag har tagit nässpray för att lätta på trycket, men det hjälpte tydligen inte.


 Sambon var iväg själv ett par timmar och fixade med bilen.

Jag var så trött så jag somnade till en stund framför tvn när barnen lekte där uppe i sina rum.  *utarbetad trött mamma*

Hade inte orkat fixa mat så det fick sambon göra när han kom hem. Jag var på föräldramöte på kvällen.  Det var som spa att få lämna hemmet UTAN barn.   Jiiihaaaa


Nu dividerar jag med sambon, han är sen till nattjobbet och jag är trött och sur, han är med astrött, han har legat i soffan och sovit en timme. Helst vill han nog sova vidare men nu går han till jobbet.


Jag ska gå till sängen.

Av barbamamma - 16 april 2007 11:07

Bah vad jag var supertrött i morse.  Det var inte barnen det var fullt ös direkt när de vaknade vid 7.   Ge mig kaffe, please.......................


Dottern verkar pigg och kry idag, jag ringde skolan och sa att hon inte kommer idag, men imorgon.

Jag har lyckats få in henne i duschen det behövdes.

Nu håller jag tummarna att ingen mer blir sjuk.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards