Alla inlägg den 4 januari 2012

Av barbamamma - 4 januari 2012 23:05

Jag säger bara MUMS det ska bli gott.


 


Den fick jag från Smartson.

Rea

Av barbamamma - 4 januari 2012 20:15

I dag var första gången som jag var ute på stan och kollade in rean.  På Stadium hade de kanonbilliga kläder, jag hittade inget till mig men till barnen.

Vad sägs om halva reapriset?


De här köpte jag till dottern för 29 kr och 49 kr och så halva priset på det.

 


Yngsta sonen köpte jag en ny ryggsäck till för det behöver han. 49 kr kostade den.

 


Till mig själv så köpte jag en svart tröja på en annan affär, men det var det enda jag hittade. Orkade inte prova byxor för jag fick hemsk huvudvärk som nu är migrän. Det blir att ligga i soffan och ta det lugnt nu när jag är hemma. Jag ska se slutet på Kronjuvelerna på tvn snart.


Jag längtar ihjäl mig till att träffa mamma och dem där ner i östergötland, men tåget är för dyrt att åka, har inte råd just nu.  Annars skulle jag gärna åka dit i helgen.

Av barbamamma - 4 januari 2012 00:03

Jag älskar att få post, ja inte när det är räkningar men annars.

Detta fick jag i dag. Jag vann i deras julkalender.   Tack GratisBio!


 


Jag har varit med i GratisBio i flera år och jag har nästan tappat räkningen på hur många biocheckar jag har fått genom åren och jag har fått många presentkort. 


Det finns ingen annan sida som du kan tjäna mycket på och som är lika kanonbra som GratisBio.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards