Alla inlägg under april 2012

Av barbamamma - 18 april 2012 19:52

Facebook är roligt på många sätt. Dels för att jag kan "prata" med de jag känner som bor långt bort och dels pga olika gratissaker och tävlingar.  Me like.


Titta in på dessa sidor på fb just nu Vitamin water, Schweppes och Vanish.


 

Av barbamamma - 18 april 2012 18:35

I dag äts det kålpudding, kokt potatis, brunsås och lingonsylt hos oss.  Mums säger jag bara.

 

Av barbamamma - 17 april 2012 23:03

Jag har just sett veckans avsnitt av Ghost whisperer. Det är så himla bra tycker jag.  Nu för tiden följer jag inte så många serier, det är så svårt att hålla reda på dem.  Jag såg tredje delen av Alcatraz i går, den serien är helt okej.


I morgon måste jag till af en snabb sväng. Det får bli medan barnen är i skolan. 


Så är jag sugen på att gå på bio. Jag blir barnfri till fredagkväll. Hoppas att det kommer någon ny bra film till helgen som jag kan gå och se. Jag har ju 500 kr i biocheckar  :)   Jippie!


 

Av barbamamma - 17 april 2012 20:00

 


Allt det här fick jag på posten idag från Tampons for free.  Det är ett solstick, tabletter från Maxosol och en ask tamponger. Tack snälla vad roligt! 


Jag har varit med sedan starten och jag måste säga att det är fenomenalt bra att få hem ob på posten gratis.  Jag hoppas att fler och fler ser detta och går med.

Av barbamamma - 16 april 2012 23:24

Ena sonen fick legostickers av mig i julklapp. Jag hade råkat lägga undan dem så väl i klädkammaren, men hittade dem härom dagen till sonens stora lycka.

Nu ser det ut så här vid hans säng, gissa vad han drömmer om om nätterna?


 

Det är inte så jättebra kort, det var svårt att få bra bilder  med mobilen.

Sonen blev så nöjd så, storebror fick ett par stickers vid sin säng så han blev glad också.

Då är jag med glad och nöjd :)


 

Av barbamamma - 15 april 2012 22:29

Jag fick ett ryck i dag och tog mig i krogen och gjorde hemmagjort potatismos. Mums det blev riktigt gott.


 



För övrigt så mår jag som skit. Jag hostar så lungorna kommer upp varje gång och jag får huvudvärk när jag hostar. Är så himla trött på att inte må bra, jag har ingen ork alls och har ont i ryggen. Det känns inte okej, jag funderar på om jag har lunginflammation.

Hela veckan när jag varit barnfri har jag vilat och vilat.

Av barbamamma - 15 april 2012 18:14

I dag medan jag lagade mat så satt sonen i köket och gjorde sin matteläxa.

 



  Då brukar yngsta sonen ta fram "sin mattebok" och jobba i. Tänk han tycker det är så superskoj att sitta brevid brorsan och räkna matte, utan att han måste utan bara för att han tycker det är roligt.

 

Jag brukar köpa dessa böcker på cdon, de är billiga och han lär sig mycket.

Av barbamamma - 11 april 2012 20:22

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards