Alla inlägg den 13 maj 2009

Av barbamamma - 13 maj 2009 17:13

Jag har haft det så bra i min ensamhet på förmiddagen när alla har varit i väg.


Efter dagis har pojkarna cyklat och vi har varit ute i nästan 3 timmar.   

Nu är cyklarna fastlåsta för det fattas skruvar, jag fattar inte hur det kommer sig.  Helt plötsligt lossnade framdäcket på den 12 tummade cykeln. Jag letade och letade men hittade inte den saknade muttern.     *Muttrar här inne* för mig själv nu och funderar på vad sambon kommer säga.  Han blir väl galen på att fixa med cyklar. han ska sätta ditt det nya däcket på stora sonens cykel.  Så nu fattas en mutter till yngsta sonens cykel.


En grannpojke hann putta ikull dotterns cykel så den gick sönder lite på pakethållaren, suck och dubbelsuck.  Han puttade även ikull stora sonens parkerade cykel. Suck!  Han är inte som alla andra utan lite speciell och brukar inte vara ute utan föräldrarna.


Nu blev huset fullt av barn, dottern är hemma och båda sönerna har varsin kompis med sig in.  Jag ska börja fixa med maten.  Lekande glad barn blir snabbt hungriga barn!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards