Alla inlägg den 18 mars 2008

Av barbamamma - 18 mars 2008 21:41

Jag bara måste berätta om vad som hände natten till måndag, då dottern  fyllde år.

Jag hade slagit in paket till henne och jag la dem på diskbänken och tänkte att där ligger de bra och vi vet var de är.

Tanken var att vi skulle sjunga för henne på morgonen och hon skulle få några paket.


På natten vaknade jag av att lilla sonen pratade i sin säng. Han brukar säga att han vill ha mer välling i flaskan om han vaknar.  Jag var dyngtrött och somnade om lika fort, nästa gång jag vaknade var det tyst så jag tänkte att han somnat om. Jag vaknade en gång till då lyste det i köket och i vardagsrummet.

I vardagsrummet står sonen och är jättelycklig, han har tagit ner alla paket från diskbänken och öppnat dem.

Det låg papper och presenter i hela vardagsrummet.      VILKEN SYN!!

Mitt i allt trodde jag att sambon var hemma och hade tagit upp honom ur sängen, men jag insåg snabbt att han klättrat ur sängen själv. Sambon var ju på jobbet.


Suck suck!!!!

Jag stoppade honom i säng och han fick välling. Det var bara att lägga undan presenterna och sedan  stupade jag i säng.


På morgonen hörde jag att sambon sa till dottern har du fått dina presenter, hon förstod inte vad han menade. Då fick jag berätta att sonen varit uppe på natten och hade öppnat hennes paket.


Det blev ingen uppvaktning på morgonen  pga det, men det gjorde inte dottern så mycket, hon gick till skolan.

 Jag ägnade dagen åt att slå in hennes presenter en gång till. Vilken bus-Emil jag har.  Han är vildare än vildast!!

 Jag lyckades göra en fin tårta till henne med blåbär, hallon, mandariner och dumlegodis.



I dag var jag till vc och visade mitt lustiga skorv i hårbotten.  Läkaren hämtade en annan läkare som fick titta och de trodde båda på något  rocea blabla någonting, jag minns inte exakt.

Han ska skicka mig en ny tid och då ska han efter lokalbedövning skrapa bort det och se hur det ser ut och om det är det de tror.  Annars får de skicka prov till hud.


*pustar ut*       tror jag 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards