Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Kväll

Av barbamamma - 21 augusti 2008 20:18

Skolan går som en dans, dottern säger att det är roligt. I dag hade de pratat om gud när de hade religion.  I morgon ska de ha engelska för första gången. Det blir spännande att höra vad hon tycker om det.


Jag är tjurig på datorn eller firefox eller vad det nu är. Jag kommer bla inte in på Josses blogg  *ser ut som ett tjurigt barn* och så är det andra konstiga saker som händer.  Hmm undrar om det är dags att sambon rensar lite, jag själv fattar inget för det ser inte likadant ut som när jag hade explorer. 


Annars ser jag fram emot kvällens avsnitt av Criminal minds när jag har lagt barnen.  

Jag är så glad för numera somnar ALLA barn själv.  Vi började med det när sambon började jobba. Först läggs minsta sonen med en flaska mjölk, han somnar själv.  Sedan lägger sig de andra barnen och somnar själva.

Gissa om jag blev paff för att det fungerade så bra från början. Jag tror de är stolta. 

 
 
Josse

Josse

22 augusti 2008 00:18

Hej kusinen!
Jag förstår inte att du inte kommer in på den...men nu skriver jag ändå inte på den så det gör juh inget...men jag har varit lite irriterad på dessa jäkla bloggar jag med...inte kommit in på andras o ett tag kunde jag inte logga in på min egen så det måste vara nåt kaikobaiko nånstans!

Tack så mkt! :)
Asså det känns inte som nån större skillnad..bara att man har en mer ring på fingret...känslorna är desamma, kan inte älska honom mer än vad jag gjorde innan :)
Jag heter Boll Näslund, han var feg o behöll sitt...jag kände att jag inte kunde släppa Boll!

Kul att det funkar bra i skolan o att de lägger sej o somnar själva! :) kan förstå att det är skönt!
Har ni för väder då?? Här har det varit sol, regn, sol, regn...suck att det inte kan vara sol hela dagen istället för att hatta med regn ett tag o sol sen en stund...suck!
Nehe nu ska jag la försöka sova, sista semesterveckan nu *snyft* fast ska bli skönt o jobba lite igen...tror jag ;)

Ha det gott!!
Kramar

http://yosofine81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards