Direktlänk till inlägg 1 april 2008

är så arg så jag kokar

Av barbamamma - 1 april 2008 11:50

Satans perkele nu svär jag så det ryker.


Jag har suttit här och skrivit MASSOR i dag och så bang när jag sparar inlägget så försvinner allt.

Jädrar vad jag har försökt "hitta" texten överallt, men   *suck* inte.


Miriam om du läser här, har du något tips om hur jag kan hitta texten?

Jag har firefox om det är till någon hjälp.

Jag antar att det inte går, men jag frågar iallafall.


Nu känner jag mig inte alls på bra humör bara för det här hände, räcker ut tungen och lägger mig under täcket nu. 

 
 
Rickard B

Rickard B

1 april 2008 20:14

Vad tråkigt det är när det man skrivit bara försvinner, usch o fy. Själv har jag inte kunnat blogga på 2-3 dagar. Dom skulle flytta till en ny snabbare, större och säkrare server men efter ett tag kom dom på att på att dom inte kunde garantera säkerheten så dom flyttade tillbaka till dom gamla servrarna igen. Snacka om Aprilskämt.

http://ricbol.blogg.se

 
Miriam

Miriam

2 april 2008 10:41

Å tyvärr, jag vet inte! Ett tips för framtiden är att skriva och spara inläggen i t ex word och sedan klistra in texten här, då har du dem kvar om bloggen ställer till nåt knas. Det hjälper inte denna gång, men framöver förhoppningsvis.

Och jag VEEEET hur frustrerande det är när man skrivit något som sedan bara är borta!

Styrkekram!

PS Nu ser jag att du skrev det här igår, så i bästa fall är det ett aprilskämt från din sida. Fast troligen inte, tyvärr... DS

http://meramiriam.se

 
Ingen bild

M

2 april 2008 10:57

Hej söta du!
Jag ser att du skrivit här medan jag bloggat om morgonens bravader.
Jag brukar kopiera texter som jag skriver, men åh att jag inte gjorde det i går.

Jag har lugnat mig nu, men fy vilken besvikelse när allt försvinner ut i datarymden. Jag har ju svårt för att skriva och formulera mig och just det jag skrev i går var så bra och jag skrev så mycket.

Tack för att du bryr dig och du... Kram
Ha en bra dag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards