Alla inlägg den 1 december 2007

Av barbamamma - 1 december 2007 17:02

Äntligen hittade jag mitt lösenord till bloggen så jag kommer in och kan blogga lite.

Sambon har rensat och fixat min dator, tack älskling. Nu fungerar den suveränt bra.


Jag slog på stort i veckan och köpte oss en ny kamera. Jag var så klantig så jag tappade den andra digitalkameran i golvet på sonens födelsedag.

Jag har haft värsta abstinenten efter en kamera och eftersom den andra verkar stendöd så köpte jag en ny canonkamera på 7.1 pixel. Jag älskar den, den är så smidig och bra, lätt att lära sig de olika funktionerna och den känns bra i handen. Den kostade ca 2000 kr det är mycket pengar för mig. Men jag ser det som min egna julklapp i år.


Dottern blev hemskickad från skolan i torsdags, hon hade ont i magen. Det går kräksjukan i skolan och flera har blivit hemskickade och har blivit sjuka. Turligt nog så har hon inte blivit sjuk, hon var hemma i går, det var lika bra.


I dag har vi varit och köpt oss en ny fin matta till vardagsrummet. Vi är verkligen helnöjda. Då vi ändå var i mattaffären så köpte vi mattor till barnens rum, dottern valde en nalle puhmatta och sonen en musse piggmatta.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards