Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av barbamamma - 7 oktober 2007 22:05

Det piper om mig när jag andas. Förbaskat också jag verkar ha blivit smittad av minsta sonen som har haft hosta i snart en vecka.


Hur var vår barnlösa kväll då?  Jovars.  När vi åkte från farfar och farmor och barnen så åkte vi till ica maxi, där köpte vi bla mat, de två första julklapparna (wow vad tidigt) och vantar och mössor till barnen.  När vi kom hem så var lilla sonen trött så han fick lägga sig efter att ha fått lite att äta.   

Vi småpratade i soffan och så bestämde vi oss för att se en Beckfilm på dvd.   Vi syndade ihop, så vi delade på en påse chips.

När filmen var slut var även sambon slut så han la sig.  Då var kl 23, jag kände jag att höll på att få huvudvärk.  Jag var inte trött så jag satt vid datorn ett tag. När jag väl lagt mig tog det ett tag att somna för huvudet bultade.


I morse när jag vaknade hade jag huvudvärk. Sovmorgon fick jag så jag klev upp efter 9.  Jag tog  en alvedon och en ipren direkt.  Det piper om mig när jag andas djupt och så gör det ont när jag hostar.  Sonens baciller verkar ha flugit på mig.


Barnen kom hem på eftermiddagen, farmor körde hem dem.  Jag har kokt lite äpplemos och en äpplekaka vi åt med vaniljsås. Mums.

Sambon då, ja han sov bara 3 timmar i natt, så han sov förut mellan ca 10-15.

Nu sover han för natten, han somnade när dottern skulle sova. Hoppas han lyckas få sova mer än ett par timmar.


Bara jag är vaken nu, jag väntar på John blund efter att ha tagit en propavan, så jag kan sova ordentligt i natt, det behöver jag för jag har inte tid att få mer halsont.


Grattis till min kära vän *** som fyller år i dag. Hipp hipp hurra! 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards