Direktlänk till inlägg 10 maj 2007

fan fan jag sjunker ner

Av barbamamma - 10 maj 2007 11:55

Jag vill bara sjunka ner i ett stort hål och dö.

Jag blev uppringd av en från vc, jag försökte säga hur jag mår och har det och att jag håller på att äta ihjäl mig. Hon hade inte tid att prata med mig om det på telefon och någon tid till läkare fick jag inte för det hade de inte tid med. Hon föreslog att jag ska ringa en distriktsköterska först och prata med om kostvanor. MEN HALLÅ jag vet väl för fan hur jag ska äta och det gör jag ju redan. Jag har regelbundna matvanor, jag äter frukost, lunch mellanmål, middag och allt som jag ska. Jag äter sallad, grönsaker, frukt varje dag, jag får i mig de bra fetterna, nötter och ovilolja. MEN JAG ÄTER IHJÄL MIG AV SOCKER.


Gråter inom mig och har lust att lägga mig i sängen och inte gå upp på hela dagen, jag har inte orkat sagt till sambon vad hon sa och han har inte hunnit fråga heller. Han och sonen är ute och sparkar boll nu.


Jag gick raka vägen till byrån där jag har min gömma. Jag åt ett par bitar choklad och nu sitter jag här och försöker skriva av mig och ösa ur mig. Vill slå på nåt eller skrika av mig. Kanske jag borde ta en lugnande.....


Jag ska boka en tågbiljett neråt nu till i morgon, syster min har fått tag på en liten lastbil så vi kan köra mammas möbler i. Puh äntligen är det fixat och klart.

 
 
Grodis

Grodis

10 maj 2007 21:13

Men älskade vän! *förtvivlad* F-n vilka puckon det finns... Vaddå inte tid!? Vad är det hon säger?! Det är väl klart som f-n att de måste ha en tid? Kanske inte imorgon, kanske inte nästa vecka... men om 2-3 veckor iallafall, bara du får en tid!?? Alltså... jag blir tokig på Landstinget!! *morrar* Snälla, ge inte upp! Ring igen! Gråt, skrik, svär... men ge inte upp!! Och snälla, försööööööök att inte tröstäta. Ge dig ut på en promenad. Slå näven i bordet, vad som helst.. men försök att bryta vanan att stoppa något i munnen när du är arg. Vänd det till något positivt FÖR DIG SJÄLV istället. Jättesvårt dock, jag vet det Monica! Många, många kramar!!

http://grodis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Monica

10 maj 2007 22:52

Gulliga rara söta Grodis!
Vad glad jag blir över dina ord ska du veta.
Orkar inte skriva mer nu, men jag har läst och försökt ta till mig av allt du skrev.

Tusen tack till dig för du är så kanonrar, kram

 
Ingen bild

hj

10 maj 2007 22:55

Som Grodis skriver: snälla, försök att få en tid igen. Kanske kan någon annan ringa om det blir för tungt för dig? Det låter som om du behöver massor av stöttning nu, jag önskar så att du får det och att du kan be om det!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av barbamamma - 10 september 2015 19:30

               

Av barbamamma - 9 september 2015 19:00

             

Av barbamamma - 8 september 2015 16:15

         

Av barbamamma - 17 juli 2014 14:55

           

Av barbamamma - 9 maj 2014 21:30

                 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards