Alla inlägg den 28 mars 2012

Av barbamamma - 28 mars 2012 20:42

I dag har jag varit och fikat med fikagänget, vi som brukar träffas hos varann och fika och prata och ha skoj.  I dag lunchade vi ihop och sörplade kaffe. Det var lika trevligt det med :)


Jag fick sniffa bebis, det är inte varje dag som jag får göra det.  Men nej jag känner inget bebissug!


Efter att vi fikat var jag och vännen en sväng på Ica maxi, de bor precis brevid så då vill jag ju passa på.  Så klart kunde jag inte låta bli att köpa Fazerchokladkakor när de sålde för 5 kr styck.  Jag älskar Marabou så de här är till barnen och de får de ha ifred.


Det blev skitväder med regn och kallt på hemvägen. När jag väl kom hem var det som någon drog ur proppen. Jag blev så trött, så trött.  Satte på kaffe och drack sedan 3 koppar medan jag fixade med olika saker.


Helt otroligt att man kan blir så trött av att ha roligt.

Av barbamamma - 28 mars 2012 18:12

Här är ett par kort på våra söta husdjur, eller ja det är ju dotterns 5 marsvin. De är sociala och pratiga och tycker om att få gå ut ur buren och springa runt i rummet. Favoriten är hö, de "skriker" så fort de hör ljudet av hö.

 


 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards