Alla inlägg den 4 mars 2012

Av barbamamma - 4 mars 2012 16:14

Jag vet inte riktigt hur jag mår.  Jag är hes och lite hostig. När jag ligger ner så piper det och väser när jag andas och det känns lustigt.  Jag är inte förkyld i övrigt utan det här började i torsdags. Skumt.

Jag har verkligen inte lust eller tid att bli sjuk i nåt nu när jag har barnen och dessutom fyller jag år nästa lördag. 


Men jag ska väl inte klaga, det kunde vara tusen gånger värre.


Känner mig trött på den här årstiden, det dras in sten, grus och dammsugaren borde hängas upp på väggen i hallen för den behövs ständigt. 

Så det här med kläderna, vd ska man ha på sig?  Vinterjackan som vanligt, stövlar eller va?


Det går mot ljusare tider märker jag, i går blev det inte mörkt förrän ca 17.30 Det är positivt.

Av barbamamma - 4 mars 2012 15:20

Så här kan det se ut när vi ser på melodifestivalen hos oss.

       


Klicka på korten för att se större.  Pojkarna dansade loss till Sean Banan.  Vi höll på att smälla av när Thorsten Flinck gick vidare till Globen istället för Sean Banan. 

Okej visst det finns bättre låtar än Sean banans, men hallå Thorstens låt var rena sömnmedlet enligt mig.  Usch.


Bästa låten har Loreen. Den lyssnar jag på minst 10 gånger varje dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards